Planuojantiems atostogas, saulėtoje Tenerifėje

sausio 26, 2018

Vis kaupiausi šiam įrašui jog plačiai ir įdomiai galėčiau papasakoti apie mūsų atostogos Tenerifėje. Vis dėliojau, kas būtų naudinga, aktualu ir įdomu tėveliams, keliaujantiems su vaikais. Ir pagaliau pribrendau įrašui. Nors nuo šių atostogų praėjo jau šiek tiek laiko, tačiau prisiminimai vis dar gyvi. Tad šiandien noriu Jums papasakoti viską nuo pat pradžių.

Labiausiai bijojau, kaip mano Gustas atlaikys skrydį- 6 valandos lėktuve ne juokas ir suaugusiems. O vienerių metų berniukas, dar nepasižymi didžiuliais sugebėjimais kantriai laukti. Turbūt, kai tikiesi blogiausia- įvyksta geriausia. Negalėjau atsidžiaugti Gusto kantrybe ir tokia laime žiūrėti pro langą lėktuvui kylant ir leidžiantis. Kai kitiems vaikams užgulė skaudžiai ausytes, tuo pačiu ir man, mažasis mūsų keleivis krykštavo iš juoko ( turiu įtarimą, gal jis pripratęs prie užgulusiu ausų, kai nardo baseine). Tad pačias baisiausias akimirkas ištvėrė, kaip tikras didvyris. Na, žinoma keliauti šešias valandas, toje pačioje patalpoje, šiek tiek pabodo. Tačiau kelias valandas miegojo, kitą laiką valgė, žaidė, tyrinėjo lėktuvą, vaikštinėjome pirmyn atgal ir bendravome su kitais mažyliais. Tas laikas prabėgo nebe taip bauginančiai. Tiesa, patarčiau keliaujant su mažais vaikais, pasirūpinti jų mėgstamų užkandžių, tyrelių. Pasiimti žaislų, kurių nemato kasdien namuose. Manau tai ir padėjo prastumti tas šešias valandas geriau, negu mes galėjome pasvajoti.

Atvykome į saulėtą Tenerifę. Taip buvo gera pabėgti iš niūrios ir lietingos žiemos. Jog pirmieji saulės spinduliai pakrovė daugybę gerų emocijų ir puikaus nusiteikimo ištyrinėti visą salą. Pirmiausia norėčiau rekomenduoti apartamentus, kuriuose buvome apsistoję. Tai Parque Santiago. Kambariai buvo tvarkomi kasdien, nauji švarūs rankšluoščiai ir visuomet paklota lova- kas gali būt geriau, kai pabėgame nuo namų rutinos. Taip pat apartamentai ir turėjo didžiulį baseiną suaugusiems ir vaikams. Tiesa, baseinas buvo šaltokas. Bet vaikų visai geras, su Gustu pliuškenomės visas dienas. Po maudynių baseine, leisdavo atsikvėpti ir mums. Prie čiurlianančio baseino išmiegodavo visą laiką, kurį mes praleisdavome mėgaudamiesi saulės voniomis. O kas geriausia, mūsų miegamasis turėjo terasą su vaizdu į vandenyną. Kas rytą gerdavome kavą, nuostabiame vaizde.
Taigi, dalinuosi akimirkomis, kurias praleidome apartamentuose:

Kaip ir minėjau, apkeliavome visą salą nuomotu automobiliu. Ir matėme tikrai labai įspūdingų vaizdų, tačiau nori Jums papasakoti, apie tas vietas, kurias rekomenduočiau aplankyti, jeigu kada keliausite į Tenerifę.

• Zologijos sodas- Loro parkas. Šią vietą rinkomės daugiausia dėl Gusto. Kadangi jam labai patinka jau gyvūnai. Manėmė jog dieną zoo parke skirsime jam, tačiau buvo labai įdomu ir mums patiems. Matėme orkų šou, ko dar niekada nesu mačiusi. Taip pat parke vyksta ir jūrų liūtų, ruonių bei delfinų pasirodymai. Tad veiklos sočiai visai dienai. O apeiti visą parką, taip pat bus ką veikti. Čia įrengta daugybė poilsio zonų, kavinių. Didžiuliai akvariumai, kur galite pamatyti ne tik žuvis, bet ir medūzas bei kitus jūrų gyventojus. Gorilos, liūtai, leopardai ir dar daug daug įvairių gyventojų. Parkas atrodo labai tvarkingas, o gyvūnai mylimi bei prižiūrėti. Mums paliko daug gerų įspūdžių;

• Viena iš gražiausių vietų Los Gigantes. Tai didžiulės uolos miestelyje- atrodo tikrai įspūdingai. O kelionė iki jų kupina taip pat daugybė nuostabių vaizdų. Aplink kalnai, palmės, bananų plantacijos. Nespėjome galvų sukinėti ir godžiai mėgautis kiekvienu vaizdu. Prie šio vaizdo taip pat išgėrėme kavos puodelį, kuri atrodė ypatingai skani :)

• Teide- turbūt paliko viena didžiausių įspūdžių. Pradžioje kėlėmės su keltuvo, poto į pačia viršūnę kopėme patys. Kelias šiek tiek atrodė pavojingas, nes lipom uolomis. Ir ganėtinai sunkiai įveikiamas. Pasiekus viršūnę buvau jau pavargus. Tačiau atsivėręs nuostabus vaizdas, taip užgniaužė kvapą jog pamiršau visą kopimo "malonumą". Bent vieną kartą pamatyti tai tikrai VERTA. Jeigu planuosi apsilankyti čia- nepamirškite šiltų rūbų. Pačiame viršuje tikrai šalta, o vėjas ganėtinai stiprus;

• Viena iš įdomesnių stotelių- lavos baseinai. Tokio vaizdo dar taip pat neteko matyti. Bangos daužosi į krantą ir tokios didžiulės. O aplink natūralūs lavos baseinai. Pasivaikščioti iš arčiau nesiryžome, nes ko gero, būtume šlapi iki pirštų galiukų nuo milžiniškų bangų. Tačiau ir iš toliau pamatė puikių vaizdų;

• Maistas- kadangi esu jūros gėrybių mėgėja, mane sužavėjo Paelijos. Jos čia buvo ypatingai skanios. Tad nebuvau labai kūrybinga ir dažniausiai pietums valgydavau tai, kas nenuvils. Šviežios sultys, ledai- taip pat labai skanu, šiaip tai net kava tokiose vaizduose buvo nepakartojama;
  • Na o vakariniai pasivaikščiojimai su visa šeima- turbūt visgi geriausias laikas. Gyvenome šalia vandenyno, vos tik išeini ir atsiveria ilga promenada. Tad pasivaikščiojimai lydimi bangų, nemiegančio miesto, gaivaus oro, saulėlydžiu ir pačia geriausia kompanija. Abu su vyru vienas kitam prižadėjome- jog čia dar sugrįšime. O ir iš Gusto emocijų matėsi jog ir jam čia taip gera, kaip ir mums. O dar laisvė turkštis vandenyje, kiek širdelė geidžia ir žaidimai su smėliu- jo ypatingas laikas.