Ekologiškos košės vaikams- Mamuko

birželio 07, 2017

Pradėjus kūdikių primaitinimą, iškyla daugybę klausimų, ką mažylis gali ragauti, kokie produktai jam būtų geriausi. Aš esu už namines, mamos gamintas daržovienes ir kitas tyreles. Tačiau, kuomet mažylis pradeda ragauti kruopų, pačios, ko gero, jų neužauginsim, o visos atvežtinės kruopos nežinia ar tinkamos mažiesiems. 
Vaikštinėdama po parduotuvę, vaikų skyrelyje aptikau platų, Mamuko košių pasirinkimą. Pirmajam bandymui pasirinkau ekologiškų avižų ir kukurūzų kruopyčių mišinį bei ekologiškų avižų, šviesių grikių ir miežių kruopyčių mišinį. Kadangi atskirai avižas ir grikius Gustas ragavo ir jam labai patiko :) Šios košytės pagamintos Lietuvoje, kas man jau patiko. Kažkodėl labai vertinu lietuvišką produkciją. Atrodo labiau patikima ir kokybiškesnė, nei "atvežtinės". Taip pat kruopytės surinktos iš ekologiškų žemės ūkių, kas turbūt, svarbu kiekvienai mamai, kad vaikas augtų sveikas ir stiprus. Šios košytės greitai išverda, paskaninu bananu arba persiku. Rezultatas puikus. Skanu net man, sakau net man, nes iki šiol Gusto ragaujamos kruopų košės, man visiškai nekėlė susižavėjimo, kadangi beskonės. Stebėjausi, kaip mano vaikas valgo tokį maistą :) Na o šias košytės abu valgome pasigardžiuodami, žinoma, kas lieka iš Gusto lėkštės, maloniai užbaigia mama. 


You Might Also Like

0 komentarai (-ų)

Populiariausi įrašai

Sekite mus Facebook'e

Dienos nuotrauka