Party Panda šventinė atributika

lapkričio 27, 2017

Man taip patiko organizuoti Gusto pirmojo gimtadienio šventę, bendrauti su gamintojais, ieškoti idėjų ir šventinės temos. Net pats procesas buvo labai įdomus ir tikrai smagus. Rinktis įvairias dekoracijas, ieškoti, kas su kuo dera- įdomus procesas. O pats rezultatas vertas viso laiko. Aš tokia patenkinta jog mano organizaciniame procese atsirado Party Panda. Jie pagamino, turbūt, patį svarbiausią akcentą- Gusto metraštį. Šis "dokumentas" man labai svarbus ir ypatingas. Jame surašyti ne tik Gusto gimimo duomenys, bet ir visi pomėgiai bei pasiekimai, kurių sulaukėme iki pirmojo gimtadienio. O įvairios smulkmenos ( torto, keksiukų papuošimas, stalo kortelės, šiaudeliai) tik pagyvino ir išpildė visą temą. Tiesa, neminėjau, gimtadienio tema- oro balionai, o spalvos ausinė bei žydra. Lauksiu Jūsų vertinimų, bet manau viską mums pavyko išpildyti puikiai. Svečiai liko sužavėti, nors atėjo pasveikinti tik patys artimiausi, bet tai ir buvo smagiausia. Jie nesitikėjo tokio puošnaus ir ypatingai papuošto Gusto gimtadienio stalo. Tad manau net svečių lūkesčius pateisinom daugiau negu labai. Puošimo procesas, man taip pat labai patiko, todėl manau, kad visas ateities šventes švęsime ir dekoruosime nors minimaliai. Juk taip smagu, kai diena ne eilinė ir stalas atrodo kitaip negu mums įprasta kasdien. Jei klausite ar verta vaiko gimtadienį, ypač pirmąjį papuošti, manau vienareikšmiškai atsakysiu- TAIP. Nes juk ši šventė ir mūsų. Jau vienerius metus turime tėvų statusą, kad žiauriai kieta :)









You Might Also Like

0 komentarai (-ų)

Populiariausi įrašai

Sekite mus Facebook'e

Dienos nuotrauka