Merino vilnos Green Rose romperiukas

rugpjūčio 03, 2017

Ar jaučiate? Vasara jau į pabaigą, o jos tokios, kaip ir visai nebuvo. Vakarai ypač būna šaltoki, o vėjas žvarbus. Tad mes vis bandėme pataikyti į šiemetinės vasaros roges ir rengtis taip jog mažyliui būtų patogu judėti ar sėdėti vežimėlyje, bet ir svarbiausia šilta bei malonu. Kad jokie šalti vasaros vakarai mums nebūtų baisūs, spintą papildėme Green Rose švelniu, maloniu ir jaukiu romperiu. Jis pagamintas iš 100% merino vilnos audinio. Tačiau šiltas ir negraužia odos, taip pat neturi nemalonaus kvapo, kaip kiti gaminiai iš merino vilnos. Pavyzdžiui, turėjome mažyliui šilta užklotą, tačiau pirkome kitoje parduotuvėje, na ir aš jo nepanaudojau, nes turėjo nemalonu kvapą. 
O šis rūbelis turi daugybę privalumų, šiltuoju metu kūnui neleidžia perkaisti. Na o vasaros šaltais vakarais suteikia šilumos bei jaukumo prieš visus užklumpančius vėjus ir audras. Dažniausiai mums pakanka šio romperiuko, kad mažylis nesušaltų, tad kai nėra apmuturiuotas keliais megztiniais ar kelnėmis, jam patogiau. Taip pat didžiulis privalumas- patogu aprengti. Gustas labai nemėgsta rengtis, ypač kai reikia rankas sudėlioti į joms skirtas vietas. Būna reikalų ir mamai geras sportas. Tačiau į šį rūbelį įsipakuojame labai greitai, užsisegame sagutes ir keliaujame pažinti pasaulį. O svarbiausia- pagaminta Lietuvoje. Mane ypač žavi lietuviška produkcija. Kažkaip atrodo savas mielesnis ir geresnis. Ir išties, būtent merino vilnos rūbeliai iš šios parduotuvės man pakeitė nuomone jog vaikui jie " kanda", yra nepatogūs ir turi specifinį kvapą. Dabar kai šie mano mitai paneigti džiaugiamės jog nesušalsim nei žiemą, nei vasarą.
Kuomet orai nelepina, gelbėja Green Rose rūbeliai. Šilti, malonūs ir jaukūs. Beto leidžia mano mažyliui laisvai ropinėti, nevaržo judesių. Aš jau žinau, kaip ruošimės šaltai žiemai, o Jūs ? :)








You Might Also Like

0 komentarai (-ų)

Populiariausi įrašai

Sekite mus Facebook'e

Dienos nuotrauka