Gusto indų rinkinys

rugpjūčio 08, 2017

Kaip ir mums, taip ir mūsų mažyliams, svarbu iš ko valgyti. Juk ir mums maistas skanesnis, jeigu patiektas tvarkingoje ir gražioje lėkštėje. Taip ir mano Gustui. Jis turi savo atskirą indų rinkinį, kuris jam kol kas labai patinka, o valgymas tampa maloniu procesu tiek jam, tiek man. Norite sužinoti iš kur jie tokie gražūs? Ogi Bijūnai prie namo tokiais prekiauja.
Šis indų rinkinukas turi svarbiausias savybes man kaip mamai: nedūžta, lengvai plaunasi, pagaminti iš kokybiškų medžiagų ir stilingi. Na o kas svarbiausia Gustui, jog mieli ir žaismingi piešinukai, puošia jo puodelį. Taip daug smagiau gerti. O žinokit ilgai kovojau, kol vanduo tapo mūsų draugu. Nežinau ar sutapimas, tačiau, kai pradėjau duoti gerti vandenį, kaip suaugusiam žmogui iš puodelio, o ne kūdikių gertuvės- jis nebesipriešino. O kas kartą pamatęs puodelį keliaujantį link jo, žiojasi ir stveria puodelį man iš rankų net nespėjus pajausti ir geria taip godžiai. Mano širdis džiaugiasi. Kelis mėnesius sukau galvą, kaip juos sudraugauti ir štai atsakymas buvo labai paprastas- jam reikėjo Gusto puodelio:)
Taigi, dabar visi šeimoje turime savo indus. Žinoma, mano mažylio gražiausi :) Turbūt, kiekviena mama, nori, kad valgymo procesas nebūtų kančia nei mamai, nei vaikui. Ir mažylis pasigardžiuodamas kirstų mamos gamintus skaniausius patiekalus. Kartais, galbūt, atsakymas labai paprastas, kurio ir net nesitikime :) 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)

Populiariausi įrašai

Sekite mus Facebook'e

Dienos nuotrauka