Ruošiamės pirmajai šventei- atminimų dėžutė ir palinkėjimų knyga

liepos 01, 2017

Kaip ir minėjau ankstesniame straipsnyje, mūsų laukia pirmoji mažylio didelė šventė- krikštynos. Tad norisi apgalvoti kiekvieną detalę ir sukaupti mažyliui pačius gražiausius ir nuoširdžiausius prisiminimus, ne tik iš šios dienos, bet ir visos vaikystės. Turbūt, esu iš tų pamišusių mamų, kurios saugo savo pirmagimio visus daiktus. Na bent jau kol kas :) Turiu mažą dėžutę, kurioje jau prikaupiau daugybę atsiminimų per septynis, mano mažylio mėnesius. O krikštynos- proga, tą dėžutę paversti ypatinga. Norėjau mielos ir talpios, kurioje tilptų visos brangiausios mūsų akimirkos. Kaip visuomet bežiūrinėdama įvairiausių idėjų internete, atradau Popieriaus šėlsmas puslapį, kuriame pirmiausia pamačiau palinkėjimų knygą. Ji pasirodė tokia miela ir vaikiška. Pamaniau, kad tai bus puiki pramoga visiems krikštynų svečiams, parašyti po patį šilčiausią ir gražiausią palinkėjimą į stebuklingąją Gusto palinkėjimų knygutę. Man visuomet bus smagu ir miela skaityti, šiuos prisiminimus, o manau ir Gustui bus įdomu, ką jam linkėjo artimiausi svečiai, kai dar buvo mažas žmogutis. 
Bet reikia vietos ir kur laikyti šią palinkėjimų knygą, kur susidėti krikštynų žvakę, apie kurią pasakojau ČIA. Ir gimė mintis, jog Popieriaus šėlsmas, galėtų išpildyti ir šį mano norą. Taigi bendrom idėjom ir gimė atsiminimų dėžutė, kuri tokia vaikiškai miela, talpi ir pagaminta su meile. Čia tilps visos gražiausios Gusto akimirkos. O aš ją saugosiu ilgai ilgai. Nes tai man- brangiausia dėžutė, kurią kada nors esu turėjus. 



You Might Also Like

0 komentarai (-ų)

Populiariausi įrašai

Sekite mus Facebook'e

Dienos nuotrauka