Šeimyninė kelionė į Rygą

rugpjūčio 14, 2017

Dažnai girdėdavau mamų patarimus, keliauti su mažais vaikais daug paprasčiau. Ir tai yra tikrai tiesa. Įsitikinau ir aš, kuomet išsiruošėm į antrąją kelionę su mažyliu. Šį kartą jau pervažiavome Lietuvos sieną ir keliavome į Rygą. Išvyka paliko daug įspūdžių, kuriais ir noriu pasidalinti su Jumis.

Pirmiausia papasakosiu apie mūsų viešbutį. Apsistojome Opera Hotel & Spa. Šį viešbutį pasirinkome dėl labai patogios vietos mieste. Įsikūrėme pačiame Rygos centre. Tad automobilį galėjome pamiršti visos viešnagės metu, kadangi pėsčiomis galėjome pasiekti kiekvieną lankytiną vietą, na o jei norėjome keliauti toliau- puiki išeitis viešasis miesto transportas.
Viešbučio privalumas- vieta. Turbūt, tai ir bus didžiausias pliusas. Likome patenkinti ir kambariais, jie labai erdvūs ir tvarkingi. Tačiau apsistojome ne standartiname numeryje, bet gavome geresnįjį dvivietį kambarį. Tad mūsų čia laukė vonia, su keliomis masažinėmis srovėmis. Tiesa mažytė, tad taip ir nepasinaudojome. Taip pat kambaryje buvo mini baras, nors ir mokamas, tačiau pasirinkimas platus. Didžiulis plokščiaekranis televizorius- šiuo privalumu taip pat nepasinaudojome, kadangi beveik visą laiką keliavome pažinti miestą, tad viešbutyje tik permiegodavome. Kambaryje rasite ir virdulį bei kavos, arbatos. Mūsų mažylių personalas pasirūpino taip pat kambaryje pastatydami maniežą. Tad ir Gustas turėjo savo zoną, kurioje ne tik miegodavo, bet ir žaisdavo. O ir mūsų lovos labai didelės ir tikrai patogios. Man tai būna ko ne svarbiausia viešbutyje. Ir išsimiegojau puikiai. Turėjome abu po dviejų dydžių pagalvę, galėjome išsirinkti patogiausią sau.
 Keliaujant su vaikais, šis viešbutis puikus pasirinkimas, kadangi visoje teritorijoje nerūkoma, o bauda ganėtinai didelė už šį pažeidimą. Tad manau niekas nedrįsta nusižengti.
Viešbutis turi ir savo SPA zoną. Pirtyje ir baseinuose buvome tik vieną dieną. Kadangi baseino vanduo ganėtinai šaltas, jame pliuškentis su mažyliais, kurie nėra prisigrūdinę, manau, būtų šiek tiek nesmagu. Net ir man pačiai norėjosi jog vanduo būtų šiek tiek šiltesnis. Tačiau pasitaikė labai karšta diena ir po pasivaikščiojimo mieste, visi labai smagiai atsigaivinome. Kuomet kitas dienas oras buvo ganėtinai vėsus, į baseiną grįžti nebepasiryžome.
Viešbučio virtuvę vertinčiau- puikiai. Maistas tikrai skanus ir pusryčių stalas gausus. Labiausiai sužavėjo jog tiekiama kava- iš aparato. O ne kaip įprasta daugelyje viešbučių patiekti tirpią kavą, o norint normalios, tenka susimokėti. Bet kadangi pusryčių kaina 12 eurų, manau kava privalo būti skani.
Dar vienas minusas viešbutyje- automobilio stovėjimo aikštelė. Kadangi viešbutis centre- nėra kur palikti automobilio, nebent mokamoje aikštelėje 15 eurų para. Tačiau mes pasirinkome ekonomiškesnį variantą ir automobilius palikome šalia esančiame prekybos centro garaže. Kaina 10 eurų už parą.
Trūko ir kondicienioriaus. Kuomet buvo ypatingai karšta, jautėmės kaip šiltnamyje ir dieną nebuvo kambaryje oro, veikė tik pastatomas kondicionierius, nejungėme jo dėl mažylio. Bet kuomet orai atvėso, kambaryje buvo labai tinkama temperatūra. Taigi, jeigu reikėtų kartoti kelionę- pasirinkčiau šį viešbutį. Kaip ir minėjau labai didelis privalumas- vieta. Viską galite pasiekti ranka. Tad spėsite apžiūrėti visus dėmesio vertus objektus.

Žinoma, dar noriu papasakoti ir apie tai, ką vertėtų pamatyti Rygoje. Kadangi keliavome su mažyliais, pasirinkome pirmą pramogą tokią, kuri patiktų ir jiems. Nors dar tik maži špokai, tačiau jau labai reaguoja ir myli gyvūnus, tad keliavome į zoologijos sodą. Žinokite, buvo įdomu visai kompanijai, o keliavome šešiese. Gyvūnai prižiūrėti ir atrodė laimingi. Jų gausa padarė įspūdį. Parką apėjome per geras kelias valandas. Čia rasite ir kur paužkandžiauti ar tiesiog prisėsti pamaitinti mažylį. Tiesa, nebuvo kur pervystyti, bet tam puikiai tinka ir vežimas. Mes jau įgudę šitam reikale :) Taigi, parke rasite įvairiausių gyvūnų nuo skruzdėlių iki liūtų. Labiausiai visiems patiko žirafos ir krokodilai. Šie tikrai atrodė labai dideli ir grėsmingi. O ir bilietų kainos labai draugiškos. 6 eurai suaugusiam, o mažieji keliavo nemokamai. Kainas ir visa kitą informaciją rasite ČIA.

Sekančias dienas tyrinėjome senamiestį. Visi, kurie jau buvo Rygoje patarė būtinai jį pamatyti. Tiesa, aš įsivaizdavau šiek tiek kitaip. Maniau paliks didesnį įspūdį. Gal dėlto kad taip visi išgyrė įsivaizdavau jog bus kažkas labai nerealaus. Pasirodė tiesiog gražūs, įdomūs senoviniai pastatai. Labiausiai gal žavi tai jog gatvėje gali pamatyti kelių stilių ar epochų statinius, kas neįprasta mūsų mieste. Tiesa, Ryga man šiek tiek priminė Vilnių.
Su mažaisiais patiko pasivaikščioti parkuose. Čia jų nemažai, visi su daug žalumos, fontanais. Centrinis parkas tiesiasi per visą upę, tad tikrai rasite kur smagiai pasėdėti ant žolytės, ramiai išgerti kavos ar pamaitinti mažylius.

Didžiausias klausimas buvo, kur pietausime ir vakarieniausime. Kadangi viešbutyje turėjo tik pusryčius. Kainos Rygoje ganėtinai didelės, keliuose restoranuose patiekalai prasideda net nuo 30 eurų, todėl ieškojome ekonomiškesnio varianto. Ir radome! Tokyo City. Labiausiai sužavėjo kavinės idėja jog čia rasite visko. Keliaujant su didesne kompanija tai labai patogu. Jei vieni nori valgyti sushi, kiti pica- sunku susitarti kur visgi pietausite, tačiau šis restoranas turi viską. Nuo sushi iki picų, todėl visų norai bus išpildyti. O kainos labai draugiškos. Pavyzdžiui pirmąjį vakarą užsisakėme šešiese metrinę picą už 16 eurų ir būtume tikrai pavalgę, bet tas džiaugsmas, kaip pigu pakišo koją, užsisakėme antrą tokią pat ir nesuvalgėme nei pusės. Tad visi mūsų pietūs ir vakarienės ir buvo šiame restorane. Nuolaidos tikrai vertos dėmesio. Perkant vietą sushi rinkinį, antrą gauni nemokamai. Ar esate mate Lietuvoje jog dviese su vyru pavalgytumėte sushi už 8 eurus? Aš tai ne, o čia mums pavyko. Tad valgant vakarienę ir savęs nevaržanti, užsisakanti visko, ko geidžia širdis išleisite tikrai protingą sumą pinigų. Tad šis atradimas superinis. Rekomenduoju 100% jeigu apsistosite Rygoje.

Na ir apibendrinant mes pavargome, mažyliai atsigavo. Nueidavome po penkioliką kilometrų per dieną, o mūsų šaunuoliai snausdavo vežimuose. Tad tikrai paprasta keliauti su mažais vaikais. Jau dabar laukiame sekančių kelionių, apie kurias vėl papasakosiu Jums :)