Odos priežiūros priemonės, tinkančios mamoms

balandžio 15, 2017

Nėštumas yra nuostabus moters gyvenimo tarpsnis, ji po širdimi nešioja naują gyvybę, kuri gyvenimą pripildys vaikišku juoku ir nuoširdžiomis emocijomis. Tačiau kūdikio atėjimas yra sunkus darbas tiek mamai, tiek  mažyliui. Tad šiandien šiek tiek dėmesio ir mamytėms. 
Nėštumas, dažnai išalina moters organizmą, visas būtinas medžiagas atiduodamas kūdikiui. Neišimtis ir oda. Kai kurioms jis nuostabiai švyti ir odos būsena netgi pagerėja, tačiau kitoms ( kaip man), atsiranda daugybę problemų. Oda nuolat sausėja, šerpetoja ir išberia įvairiais spuogeliais. Tiesa, nėštumo metu nevartojau jokių produktų odai atgaivinti, tačiau gimus mažyliui, skubėjau į paieškas kosmetikos, kuri man galėtų padėti. Pagrindiniai kriterijai buvo- priemonės tinkančios žindančiai mamai, atgaivina pavargusią odą bei naikina spuogelius. Šiuos kriterijus geriausiai atitiko O.D.A. kosmetikos priemonės. Kadangi konsultantė minėjo jog produktai veikia tik paviršinius odos sluoksnius ir nepatenka į kraujotaką, todėl galima suderinti su žindymu.
Į savo kariuomenę prieš išalintą ir spuoguotą veido odą pasirinkau- aktyvų 5% prausiklį su pieno rūgštimi ir odą regeneruojantis kremas nuo spuogų. Kadangi mano oda išsausėjusi, papilkėjusi ir tapo gana jautri šie produktai puikiai atitiko mano lūkesčius. Tiesa, pirmus kartus, jaučiau nemalonų veido tempimo jausmą ir lyg graužimą, tačiau po keletos dienų šie nemalonūs pojūčiai praėjo ir nebedirgino. Tiesa, galbūt, mano uoslė vis dar ganėtinai jautri, tačiau kvapas prausiklio- nesužavėjo, tačiau jau ir nebeerzina :) Na, o rezultatas mane tenkino jau po keletos mėnesių. Oda tapo skaistesnė, spalva susilygino, nebėra tiek paraudusių vietų ir išsausėjimų. Ir porų sumažėjo akivaizdžiai. Tai, manau, geriausias pirkinys man, kaip mamai. Kadangi save apipirkinėju dabar jau daug rečiau, tačiau pastebėjau jog visi pirkiniai tampa kokybiškesni ir naudingesni. Manau priprendo požiūris jog geriau mažiau ir brangiau, tačiau efektyviau:) 



You Might Also Like

0 komentarai (-ų)

Populiariausi įrašai

Sekite mus Facebook'e

Dienos nuotrauka